BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 1 decembrie 2011

Romania...

Daca tot e 1 decembrie...atunci se cade sa fac o asemenea postare....
Incep prin a spune... La multi ani Romania!....La multi ani romanilor de pretutindeni...
Cu aceasta ocazie..un anume trust tv..a pus o mare intrebare..."De ce iubim Romania?"... Eu tin sa raspund in felul meu...
Nu ma consider o mare patrioata,cu toate astea niciodata nu am acceptat vorbe urate la adresa tarii....In ciuda a tot ce e la ora actuala in Romania...am 100000 de motive...marunte..dar in care ma regasesc...si pentru care trebuie sa ii multumesc Romaniei.....aici...m-am nascut....am crescut... am avut parte de o copilarie specifica generatiei...si ..chiar daca doar visam la ceea ce vedeam pe canalele straine...de desene animate..am fost destul de creativi...sa ne inventam jocurile proprii..fara a fi nevoie..sa stam pe chat...sa cautam pe google... sau sa ne preocupam....de nr de prieteni de pe hi5 sau facebook.Nu aveam nevoie de telefoane pentru a da unul de altul... ne intalneam toti la ora stabilita...cu o zi inainte...iar cine lipsea era strigat..la geam....fara a ne face de rusine prin asta...Nu am stiut ce inseamna..sa pierdem nopti de la 11..12 ani prin cluburi/baruri/discoteci...ci..cand se intuneca trebuia sa fim deja in casa....Era o placere cand duminica..ieseam la o prajitura la cofetarie...si asta deja cand trecusem de varsta buletinului...
Am crescut frumos...cu amintiri minunate...si am ajuns mari.. fara a avea grija ce mancam sau bem..fara a fi dopati cu tot felul de suplimente...vitamine...etc...ca sa crestem mari...fara a fi infofoliti iarna cu 1000 de haine si totusi nu eram raciti desi stateam la sanius de dimineata pana pe inserate......n-am avut nevoie de nici o protectie..pentru bicicleta...si.. o cazatura nu era o tragedie....
Cu alte cuvinte ...da, sunt mandra ca sunt romanca si oriunde as fi in lumea asta nu imi va fi niciodata rusine de acest lucru.Romania m-a facut ceea ce sunt azi...o persoana fara temeri...cu idealuri...o femeie puternica...si mandra de ceea ce sunt!
Inca o data La multi ani ROMANIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu