BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 31 decembrie 2011

azi 31.12...2011

Azi tragem linie si facem inventarul anului ce trece...cu bune si rele... cu persoane noi si vechi.....Am cunoscut oameni... nu-i pot numi rai sau buni..ca nu am puterea de a cataloga..fiecare e cum vrea....sunt persoane care te inalta...si sunt lepre ce te tin in loc...Am primit lovituri... de la cine nu credeam..dar mi-au fost alaturi oameni speciali ce isi dovedesc caracterul printr-o simpla vorba.
Lucruri ce le credeam esentiale s-au dovedit a fi fara folos si m-au facut sa imi schimb viziunea asupra lucrurilor ce le vreau cu adevarat..
Se spune ca omul invata cu adevarat  cand o pateste pe pielea lui....si cand e asa o sti pentru toata viata
am invatat:
  • sunt lucruri ce trebuie sa le ti doar pentru tine si perna ta
  • sunt oameni ce iti stau alaturi din interese murdare...dar sunt oameni ce iti stau alaturi la bine si la greu cu aceeasi seninatate
  • sunt lucruri materiale ce nu te pot multumii oricat de marete ar fi; palesc in fata unui zambet drag si o vorba din suflet
  • sunt oameni ce isi calca demnitatea,cuvantul si sufletul pentru un os in plus
  • sunt vise ce te duc departe dar nu acolo unde visai
  • sunt oameni de calitate ascunsi in cochilii si greu ajungi in adancul lor
  • persoanele in viata vin si pleaca...unele de buna voie... altele de necesitate...
  • atunci cand faci o fapta asumati responsabilitatea
  • cand faci un bine nu astepta momentul potrivit pentru a arunca asta oricat rau ai primi in schimb
  • cand faci ceva fa din suflet sau las-o balta
  • daca nu poti ajuta macar nu incurca
Sunt lucruri de mine intelese si vazute...dar poate multi se regasesc,sunt  de prin an adunate, din locuri diferite cu oameni diferiti....
Sper ca anul ce vine sa nu  isi mai faca de cap cu visele mele...si sa le realizez doar pe cele care le merit!
Astea fiind spuse...am tras linie... am invatat... asteptam noul an sa vina incarcat!

Un an nou plin de sperante, fericire si iubire va doresc tuturor!
Multi pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu