BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 7 decembrie 2010

Sweet Flubijoux!


 
"O pasiune transformata in placerea cu care creez  lucruri unice pentru voi de aceea le consider senzationale pt ca sunt facute de mine , superbe pt ca sunt o modesta , si originale pt ca sunt facute pt fiecare dintre voi in parte...daca v-am trezit  o farama de interes intra sa vezi ce creez cu atat drag si enorm de multa PASIUNE. "

 Asa cum am obisnuit deja,azi va prezint inca o fata speciala cu un mare talent.
 Nu am mentionat niciodata cat de mult imi plac bijuteriile,carei femei nu`i plac, si de accea acum ca am descoperit aceste bijuterii create cu o imaginatie de invidiat vreau sa vi le prezint si voua.
 Sigur veti fi cucerite de ele!






















 Pentru comenzi  si detalii
  • flubijoux@yahoo.com





Viel Spaß!Kusse, Ary!

7 comentarii:

  1. Adorrrrrrrr !! Si iti multumesc iubitica ptr. tot . Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. fata asta chiar are talent :D !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc si tie enorm nu stii cat de mult inseamna asta pt mine . Multumesc sincer si din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai pentru ce Anca, inca mai lucrez la link de pe profil sa functioneze dar nu stiu ce are ca nu duce la pagina ta:((

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrem sa vedem ce ti-ai comandat, daca ti-a ajuns comanda!Cati fluturasi o sa ai?;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana..comanda mea e pe drum.. abia astept sa ajunga..:X:)

    RăspundețiȘtergere