BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 18 iunie 2011

Special day...


Saptamana asta am mai  adaugat un an in plus la cei pe care ii duceam deja in spate, a fost o saptamana nebuna ce a inceput de duminica si s-a terminat aseara la marea petrecere.M-am bucurat ca un copil in dimineata zilei de Craciun cand m-am trezit si deja ma asteptau pe telefoane multe sms-uri,contul de facebook mi-a fost restrictionat (chiar nu prea inteleg chestiile astea) in mail-uri..am gasit multe, multe felicitari iar casa mi s-a transformat intr-o florarie.Sincer nu as fi crezut ca vor fi atat de multe persoane care isi vor aminti de mine,persoane  din trecut dar si din prezent,cunoscuti si necunoscuti,prieteni reali si virtuali.Multumesc tuturor din suflet ca  ati fost alaturi de mine si ca nu m-ati uitat,ati reusit sa imi faceti nu doar ziua mai buna ci o saptamana minunata. Sunt eu amara,dar stiu ca ma iubiti:))












Kusse,Ary!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu