BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 18 martie 2011

like or unlike!?! 3

Sunt genul de persoana care atunci cand  merge undeva pe o perioada de timp trebuie neaparat ca si lucrurile rele sa se tina de mine.Si incep asa pentru ca fiind departe de casa rar gasesc produse ce le folosesc eu sau recomandate in caz de urgenta..:))  Cand e vorba de facut bagaje, le tot fac cu 2 zile  inainte si mereu uit lucruri importante, asa am patit si  cand ma pregateam pentru frumoasa Londra.(si aici specific ca e orasul meu de suflet).Noroc ca nu imi uitasem produse de make-up sau de ingrijire ci doar alte lucruri ce as vrut sa le iau. Nu stiu nici in ziua de azi de la ce s`a datorat o "explozie" de sebum in zona T la 2 zile dupa ce am ajuns acolo,initial am dat vina pe clima,dar era ridicol pt ca nu era nici cald ,doar ca ploua de 3 ori pe zi , asta in zilele bune:)). trebuia gasita o solutie urgenta,orice faceam parca tot la fel era, si imi trebuia un produs ce actiona rapid nu un tratament pe cateva zile. In cautarea mea am ajus la un mall si am dat de magazinul Boots (firma de produse cosmetice  despre care aveam o parere buna), an gasit un produs creat special pt  zona T si pentru problema ce o aveam eu Expert Shine Control Lotion..

Ce promite : Special conceput pentru a oferi hidratare fara ulei cu rezultate instant mate, isi  va menţine controlul de până la 8 ore oferindu-va un  ten curat, cu aspect sanatos. Utilizarea de zi cu zi  este dovedit ca reduce excesul de sebum face pielea moale, zona neteda, fara stralucire.

Ce a facut :Nimic din ceea ce asteptam eu.La prima utilizare mi`a redus cat de cat luciul dar pt putin timp,am zis ca e prea devreme pentru rezultate l`am folosit si seara dupa cum si scrie ca trebuie folosit dimineata si seara,iar pana aveam eu intalnirea ar fi trebuiit sa apara macar unele semne ca totusi functioneaza, au trecut 2 zile dar in zadar, pana la urma am avut noroc cu o prietena ce folosea o pudra matifianta de la Clinique care si`a facut treaba instant..As fi rea zicand ca am aruncat banii pe fereastra cu acest produs ( in jur la 6-8 £) dar la mine nu a functionat.


(Frumusetea nu este exterioara; frumusetea este data de lumina din inima.(Khalil Gibrand))

Kusse,Ary!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu