BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 27 ianuarie 2011

Yves Rocher

Acum mult timp am descoperit produsele Yves Rocher,pe care le puteam achizitiona doar din strainatate asta pana cand am descoperit ieri,recent deschis, magazinul din orasul meu.
Ieri am avut zi de shopping cu iubitul meu,si intamplator am descoperit magazinul Yves Rocher,am fost foarte incantata si bineinteles am intrat in explorare si cunoscand produsele am inceput sa intreb x aveti? mi se raspunde nu, y aveti? raspunsul identic..deja.. ma gandeam ca..doar la noi se poate ca un magazin proaspat deschis sa fie asa prost aprovizionat,si imi incerc norocul pt ultima data si o intreb de un al 3`lea produs..raspunsul fiind acealsi nu!Sper ca e doar o terminare de stoc neprevazuta pentru ca niciodata nu am patit asa ceva intr-un magazin Yves Rocher.In schimb tipa de la magazin a fost extrem de draguta si de calma cu una ca mine care am bombardat-o cu intrebari,ba chiar mi-a explicat de ofertele si promotiile actuale si chiar viitoare,mi-a facut card de fidelitate deoarece cel pe care il aveam nu era valabil in Ro.
Nu puteam sa plec cu mana goala..logic..si. mi`am achizitionat cateva produse:D
Niciodata nu am fost dezamagita de calitatea lor,iar preturile sunt normale.
Recomand.dar astept si parerile voastre despre asemenea produse nu doar de la aceasta firma!



Kusee,Ary!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu